سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موقتا عنوان ندارد

اصلاح با سه تیغ

مظاهر دیدگاه

پدر عزیزم افتاده به جان حمام و سرویس بهداشتی خانه، حسابی تعمیرات و تغییرات داده‌اند. مسئولیت خطیر سوراخ کردن دیوار‌ها با این حقیر سراپا تقصیر و گناه‌کار است. کلاً کار فنی خانه با من است. پدرم شکر خدا اصلاحات ساختاری خوبی داده‌اند که ان‌شالله این تغییرات بتواند پاره‌ای از مشکلات را حل بُنُماید.
اگر از ایشان بپرسند انگیزه‌شما از این اصلاحات چه بوده؟تعجب می‌کنید اگر بگم توضیحی برای عکس ندارم؟ این عکس تزیینی نیست.
احتمالاً جواب می دهند، می‌خواستم با این اصلاحات در لیست انتخابات اصلاح‌طلبان قرار بگیرم! همین کشتی‌گیر عزیز کشورمان و تکواندوکار گرامی چه‌گونه رفتن و به آن بالا بالاها رسیدن؟ با همین اصلاحات دیگر. یه روز بلند شدن دیدن دوستان جناح اکثریت سابق مجلس، پاشنه در خانه‌شان را از جا کنده‌اند، آقای چایی، آقای معلم بیا و اصلاح کن.

این طوری شد که آقایون سه تیغ را برداشتن و اصلاحی انجام دادند و اصلاح طلبی‌شان تایید شد. اصلاح طلبی باید از همین‌جاها شروع شود. اصلاح از درون و بیرون. از حمام و سرویس بهداشتی تا محاسن گرامی. اصلاح از پایه‌های زندگی.

پایه‌های زندگی را روی اصول برپا می‌کنیم. اصولی که به انتخابات ما سمت و سو می‌دهد. کسانی را انتخاب می‌کنیم که اصول ما را قبول داشته باشند و با توجه به افکار ما کار کنند. مثلاً خدای ناکرده ویا گوش شیطان کور به اسلام، ‌رهبری، انقلاب و شهدا ایمان داشته باشد. برای تعالی ایران اسلامی در سایه‌ی ولایت فقیه کوشش کند. برای تعالی مردم ایران. نه مثل وزیر بازرگانی سابق که سه‌چهار روز قبل از عید ول کند برود کیش با خانواده‌اش بعد از تعطیلات برگردد. گرانی میوه و اجناس شب عید، مردم، فقرا ... به درک.
خلاصه ما هم اصلاح‌طلب شدیم. ولی از اصول و پایه شروع کردیم. از خانه خودمان.


کلمات کلیدی: دوران ما

<      1   2   3   4   5   >>   >
?بازدید امروز: (5) ، بازدید دیروز: (7) ، کل بازدیدها: (268296)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ