سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موقتا عنوان ندارد

30 سال بدون امام

مظاهر دیدگاه

30 سال از ربوده شدن امام موسی صدر گذشتبا سلام موفقیت روز افزون جنابعالی را از خداوند متعال مسالت میدارد.
آیا میدانید که 29 سال تمام است که امام موسی صدر در اسارت به سر میبرند و حکومت لیبی اجازه نداده است که هیچگونه تماسی با ایشان و دو یار همراهش برقرار شود.
9 شهریور ماه 1386 آغاز سی‌امین سال ربودن امام موسی صدر توسط سرهنگ معمر قذافی است؛ تصور اینکه مردم لبنان و نیروهای مقاومت اسلامی و محرومان شیعی،‌سنی،‌مسیحی و دروز از دیدار و همراهی ایشان محروم بوده‌اند،‌تصوری طاقت‌سوز است،10585 ‌روز! 25404 ساعت! 1524240دقیقه! ... که هر دقیقه‌اش در اسارت، روزها می‌نماید.
گمان نفرمایید که آنچه به عنوان پیشنهاد به مقامات رسمی و دولتی گفته شده کافی است،‌هرگز کافی نیست.
شما هم می‌توانید در هر کجا و مسئولیتی که باشید می‌توانید در تلاش برای آزادی امام موسی صدر و همراهانش شریک باشید. درخاتمه تقاضا داریم پیشنهاد و حمایت‌ها و دیدگاه‌های خود را از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

امام موسی صدر
متن بالا از سوی موسسه امام موسی صدر برام فرستاده شده.
من یک سال پیش تو سایت موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر عضو شدم. اطلاع رسانی متوسطی دارند. چند وقت یک‌بار هم برام بولتن می‌یاد در خونه. تقریبا در جریان فعالیت‌هاشون هستم.
قضیه ربوده شدن امام توسط سرهنگ قذافی دیکتاتور لیبی، پیچیدگی و سختی‌های خودش را داره.
امام الان باید 80 سالش شده باشه، فکرش را بکنید که یه پیرمرد تو اسارت باشه. آن هم امامی که یکی از شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار جهان اسلام است.

از نظر استراتژیک (اُاُاُه‌ه‌‌ه‌هم‌م‌م‌م) این مسئله یعنی اینکه اگر یکی از شخصیت‌های بزرگ جهان اسلام یه دفعه غیب بشه(ربوده بشه) جهان اسلام انقدر پخمس که نمی‌تونه اونو برگردونه و حتی از سرنوشتش اطلاع کافی پیدا کنه. و البته شرمم آور می‌باشد.
طبق آخرین اخبار و اطلاعات امام زنده هستن
! تقریبا مطمئن هستیم که امام زنده هستن! شواهد و قرائن بر اینه که ایشان زنده هستن! به حول و قوه الهی و سعی و تلاش ما(تو وبلاگ‌هامون)‌ایشان بر آغوش شیعیان و مظلومان برخواهند گشت!
تو سایت بیشتر می‌تونید اطلاعات کسب کنید، تو خبرنامش هم عضو بشید ... براتون مفید نباشه ضرر نداره!!!


کلمات کلیدی: دوران ما

?بازدید امروز: (1) ، بازدید دیروز: (10) ، کل بازدیدها: (268021)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ