سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موقتا عنوان ندارد

داستان (1) مدیریت محتوایی

مظاهر دیدگاه

در وبلاگستانی که تقریبا سرویس­های وبلاگ، خود را از بستن وبلاگهای خلاف عفت عمومی و قوانین ج.ا.ا راحت کرده­اند. پارسی بلاگ با رویکردی جدید، مدیریت محتوایی را برگزیده که در آن بدون تغییر در نوشتار وبلاگ­نویسان، سبدهایی را تدارک دیده است، که جلوی ورود مطالب ضداخلاقی و غیرقانونی را می­گیرد. از سوی دیگر نوشته­های باکیفیت، چالش­برانگیر و جالب را برگزیده می­کند، تا الگوهایی در جهت بهتر نوشتن شکل گیرد، تشویقی باشد برای خوب­نویسان و آغاز تلاشی برای خوب نوشتن(از لحاظ کیفیت نوشتار و بیان مطالب جدید)

نمی‌دونم دستم بزرگ افتاده، یا من ریز افتادم!؟ به نظرت ارزش چاپ شدن داره؟
.یک چیز را یادمان باشد، مدیریت این سرویس مثل بقیه سرویسهاست، هیچ فرقی ندارد الا این مسئله مدیریت محتوایی. دوستان مذهبی ما، به جای اینکه بروند سراغ میهن بلاگ، بلاگفا و پرشین بلاگ از انها بخواهند روی محتوای وبلاگها مدیریت کاملتری داشته باشند، آمده اند به برگزیده شدن خانم ... یا مدیرمحتوایی شدن آقای ... یکی از وبلاگنویسان باسابقه پارسی بلاگ خورده گرفته اند. برای مذهبی ها و کسانی که از وضع اینترنت ناراحت و نگران هستند مدیریت محتوایی یک فرصت است. پارسی بلاگ برای وبلاگستان غنیمت است. یک حرکت به جلو است. پیشنهاد می­کنم مدیران دیگر سرویسها از قید و بند مدیریت سوکولار و الگوهای غربی و خودفریبی رها شوند(می­گویند ما داریم آزادی می­دهیم!!؟ نمی توانیم چیزی را حذف کنیم یا جلویش را بگیریم، آخه آزادی است مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا)
اگر ارزش چیزی که داریم را ندانیم، بسیار راحت به آن صدمه می­زنیم، بسیار راحت آن را کنار می­گذاریم، بسیار راحت به آن بی اعتنا می­شویم. بسیار راحت از دست می­دهیم و شاید به نابودیش کمک کنیم. قدر خانه­ امن مجازی­تان را بدانید. به خدا خانه امن دیگه ای نیست ... نیست ...


کلمات کلیدی: روزنوشت

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
?بازدید امروز: (37) ، بازدید دیروز: (148) ، کل بازدیدها: (268823)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ