سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موقتا عنوان ندارد

نمایشگاهی مخصوص خانم‏ها

مظاهر دیدگاه

ویژگی‏های نمایشگاه مخصوص خانم­ها:
1. بوفه دم درش است. دلیل A خانم­ها ظریف، نحیف، ناز نازی، نکنه یه موقع گشنه و تشنه بمونن. دلیلB نشان از مدیریت توانمند و مخاطب شناسی مسئولین نمایشگاه داره. دلیل C مسائل رفاهی اهم موضوعات است.
2. حضور کلمن­های آب خنک و لیوان­های یک بار مصرف کاملا در چشم بودند.
3. خدایش باید قبول کنید که خانم­ها هنرهای خاص خودشون را دارند، بسیار زیبا کار می­کنند.
4. تو قسمت عکاسی، عکس­ها جالب بودن. چند تا عکس روتوش شده بود. خیلی زیبا چهره خانم­ها نمایان نبود، برایم جالب بود.
5. اولین نمایشگاهی بود که می­دیدم، خانم­های وبلاگ نویس حضور مستقل دارند.
6. غرفه سازمان ملی جوانان، بیش از 1000 سی دی همسفر را بین علاقه مند توزیع کرده بودند، که جای تقدیر و تشکر دارد، اگر 10 درصد این افراد این سی دی را ببیند و 1 درصد عمل کنند. برای قسمت خواهران سازمان ملی جوانان کافی است. سی دی در مورد ازدواج است و مسائل جالبی را بیان می­کند. به من و خواهرم نرسید. تمام شده بود.
7. مثل خیلی وقت­ها که خانم­ها تو غرفه­ها هستند، دختر بچه­های بزرگ سال باز تشریف داشتند ...
8. خوشحالم که این همه خانم هنرمند و فعال در سطح شهر مذهبی قم هستند، که اغلب اونها مقید به اسلام و روحیه انقلابی هستند. زحمت می­کشند. به نظر من تقدیر از اینها تقدیر از هنر اسلامی است. واقعا بعضی از کارها تبلیغ اسلام بود.
9. یکی از غرفه­ها صنایع دستی بود، خانم میانسالی مسئول غرفه بود، چین و چروکهای صورتش نشان از زحمتش بود. بسیار فعال و علاقه مند برای ما توضیح داد. یک روی رختخوابی را گلدوزی کرده بود. قیمتش را بالای 60 هزار تومان برایم تخمین زد. یک کار نخ طلا کوبی رو میزی بود 600 هزار تومان. واقعا زیبا بود. به نظر من تنها غرفه­ای بود که خودش از خودش چیزی برای ارائه داشت. می­خواست که کارش را همه ببینند. می­خواست این نمایشگاه آغازگر فعالیت­های جدیدی برایش باشد. معلوم بود که آمده تا خودش را با ما همراه کند. با شور و زیبا توضیح می­داد و واقعا هم کارش درست بود. آدرسش را گرفتیم تا به کارگاهش برویم تا پارچه سنتی دست دوزی شده بخریم. هنوز هم به آن جانماز گوشه غرفه فکر می­کنم، خیلی زیبا بود ...
10. چند تا از ان جی او ها را دیدم برایم جالب بود. یکی ورزشی بود که در زمینه کوهنوردی بیشتر فعالیت میکرد. یکی دیگر یک حسینیه بود، حسینیه حضرت رقیه
سلام الله علیها که خیلی جالب بود.
11. شاید در بین این غرفه­ها فقط 10 تا غرفه واقعا حرفی برای گفتن داشتند و بعد از نمایشگاه هم می­شد ازشان توقع کار داشت و زمینه همکاری داشتند.
12. خانمهای وبلاگ نویس، غرفه خوبی را تدارک دیده بودند، غرفه محل گفتگو، دیدار و تشریح وبلاگ­نویسی برای علاقه­مندان و ثبت نام آنها بوده است.
13. برگه تجربه اول برای خانم­های وبلاگ نویس قمی، شکر خدا رقم خورد. چند روز سعی و تلاش، عرضه وقت وتحمل سختی­های نمایشگاه ان شا لله نتایج خوبی خواهد داشت.

حاشیه:

جشنواره فرهنگی هنری بانوان
دفتر توسعه وبلاگ دینی پذیرای وبلاگ نویسان در نمایشگاه توانمندی های زنان استان قم
خانمی که پس از مدتی نگاه کردن به در و دیوار غرفه پرسید : ببخشید وبلاگ همون آینه کاریه؟!


کلمات کلیدی: روزنوشت

<      1   2   3   4   5   >>   >
?بازدید امروز: (8) ، بازدید دیروز: (19) ، کل بازدیدها: (268430)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ