سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موقتا عنوان ندارد

کلیپی برای م.ح.م.د

مظاهر دیدگاه

من اهل رسانه، تیلویزیون و تبلیغات نیستم. خوبِ خوب هم نمی‌تونم تحلیل کنم. فقط به عنوان یه بیننده و مخاطب جایگاه جعبه‌جادویی و تبلیغاتش را در جامعه خوشگل احساس می‌کنم. از بابابرقی، خیلی باکلاسه با ما تماس بگیرید، جادار و مطمئن،‌ تا این افغانیه(جواد رضویان) و بربره. من تاثیر اینا را توی جامعه، بین مردم کوچه و بازار می‌بینم. اینا همش،‌تبلیغه، تبلیغ پوچی و زشتی.
رفتم آرایشگاه سلیمانی(معروفه تو شهرما) یه کلیپ گذاشته بود در مورد اعتیاد، گفت از ماهواره ضبط کردم!! گوش کن، اگر چهار تا از اینا تیلویزیون پخش کنه، کسی مگر معتاد می‌شه؟ لبخند زدم و به کلیپ بی‌کیفیت و ضعیفش آفرین گفتم، که تونسته تا قلب شهر مُقَدَشِ ما پیش بیاد.
20 و سی گفت، که سامی یوسف، یه آهنگ فارسی برای مادر خونده. اولین باری که گوش کردم اشک‌ریزان بود. تاثیر نازی داشت.
مردم اهل ذوق و هنر هستند،‌ اگر مفاهیمی مانند عشق(زمینی و الهی)، وطن،‌ اسلام،‌ اخلاق،‌ عشق به ساحت مقدس باری‌تعالی و اهل بیت قشنگ به‌شون برسه،‌ لذت می‌برند. از همین مفاهیمی که به زور داریم روی نت، منبر، جعبه صدادار و جعبه تصویردار، می‌ریزیم تو مخشون و فایده‌ای هم نداره. اگر مثل کلیپ‌های سامی‌یوسف تهیه و پخش بشه، روی روح، ذهن و زندگی مردم و حتی مسلمانان جهان تاثیر می‌زاره حتی بهتر از منبر و کتاب.
واقعیت اینه که تو این مملکت خیلی به هنر تاثیر گذار بها داده نمی‌شه. از خودم پرسیدم، بودچه موصیقی سدا و ثیما کجاها مصرف می‌شه؟ خدایش یه موسیقی درست‌درمون برای سال پیامبر صلی الله علیه و آله، و یا خاص پیامبر اعظیم الشان ساختند؟ پخش کردند؟ اگر سامی‌یوسف و فرهاد(والا پیام‌دار محمد) نبودند،‌ عزت چی‌کار می‌کرد؟ چی پخش می‌کرد؟
اگر ارزش‌ها و آرمان‌های ما گران هستند، پس چرا تبلیغ و بیان نمی‌شوند؟ باور کنید ما ارزش‌هایمان را تبلیغ نمی‌کنیم. تو اتوبوس، مترو، جعبه صدادار، جعبه تصویردار، یا حتی روی وبلاگ و نت، ما مفاهیم و ارزش‌هامون را کامل و درست عرضه نمی‌کنیم! سلام کردن قشنگه، احترام به مادر نازترین احساس بشریه، کمک به مرد نابینا مثل تو کلیپ‌های سامی‌یوسف قشنگه، قرآن و نماز خواندن با بچه مسلمونا خیلی نازه و عین احساس انسانیه،‌ عین عشقه. اینا همش تبلیغ و راهنماییه. راهنمایی برای انسان بود در این دنیایی که هر روزش سیاه‌تر از روز قبلشه. تبلیغه برای زندگی انسانی تو دنیایی که هر روز انسان‌ها حیوانـتر می‌شوند. همین کلیپ‌ها،‌ موسیقی‌ها، نقاشی و تندیس‌ها هستند که مثل کتاب و روزنامه و منبر، فکرها را می‌سازند،‌ اخلاق را اجتماعی می‌کنن.

... :
1. خدا پدر و مادر سامی‌یوسف را بیامرزد که موسیقی و کلیپ برای موقع اذان و نماز ما ساخته . هاشا به غیرت و مفت خوری مرکز موسیقی، صداوسیما و وزارت ارشاد.
2. کلیپ سازی الان خودش یه صنعته، کار هر کسی نیست. صنعت تبلیغ مفاهیم و اجناس مورد نظر مشتری و مخاطب، حسابی پول ساز و مورد توجه رسانه‌هاس
3. سلام
4. می‌گن م.ح.م.د غریبه ... هیچکی باور نمی‌کنه! به خدا آقامون ته مرام که هنوز ولمون نکرده.


کلمات کلیدی: دوران ما

<   <<   11   12   13   14      >
?بازدید امروز: (25) ، بازدید دیروز: (13) ، کل بازدیدها: (268588)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ