سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موقتا عنوان ندارد

خبرگزاری حوریان فلک الافلاک

مظاهر دیدگاه

این شبا فرشته‌ها اضافه کاری وایسادن. همه تشویقی و مرخصی‌ها لغو شده. فرشته‌های ذخیره به خدمت فراخونده شدن. حتی بچه‌فرشته‌ها هم برای کمک اومدن. اداره عریض و طویل ثبت گناه، به دلیل کم شدن تعداد گناه در ماه مبارک نیمی از پرسنل خود را برای کمک به سمت زمین گسیل داشته است. یه بسیج عمومی. اون بالا حالت فوق‌العاده اعلام شده.
فرشته‌ها دعاهای اورِژانسی، را باید سریع پیش خدا برسونن، ولی ماشالله ترافیک به سمت خونه خدا اینقدر زیاده که تو طول سال سابقه نداشته. همه برای کمک و سروسامان دادن به وضعیت دعاها، خواسته‌ها، استغفارها اومدن در خونه خدا. پیامبران، و از همه گرامی‌تر محمد مصطفی
صلی الله علیه و آله و سلم، اهل بیت سلام الله علیها، حواریون و اولیای خدا، همه اومدن کمک کنن به بندهای خدا، تا دعاشون مورد قبول درگاه خالق متعال واقع بشه.
آخرین اخبار می‌گه، چند تا از محورهای ارتباطی مثل اتوبان «اهل بیت» سلام الله علیها و اتوبان «توبه» ترافیک سنگینی داره. شکرخدا ارتباط با مبدا حیات و هستی هم‌چنان برقراره و ترافیک رَوونه (شانس آوردیم که شهردار آسمون به شهردارهای تهران نرفتن).
تو افلاک مخصوصاً آسمون سوم و چهارم که کارها تقسیم می‌شه و تقاضاها بررسی اولیه می‌شن و به دست اهل بیت می‌رسن، همه در حال تلاش هستن تا برای بخشیده شدن گناها و برآورده شدن دعاها یه فکری بکنن. همه در تلاشن تا برنامه‌های یک سال آینده ابناء بشر به بهترین وجه نوشته شه.
خلاصه سرشون شلوغه. خواهشاً دعای مهم‌تر مثل ظهور و سلامتی امام زمان عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌شریف، پیروزی اسلام و سلامتی و موفقیت مسلمین اول بیان بشن ... نوبت را رعایت کنید ... اول دعاهای مهم و ضروری ... آهای خانم،‌‌آهای آقا، دعای شما مهم‌تر از تعجیل فرج که نیست!؟! دعاهای آبکی‌تو را ببر ته صف تا نوبت بشه ... آهای جوان، ازدواج و شغل هنوز نوبتش نرسیده، تو اولویت‌های دهم تا بیستم وایسا ...
اول دعاهای مهم، اول توابین،‌اول کسایی که با مبداء هستی رانت و پارتی دارن، پارتی صداقت.

20:30:
چون بیشتر بچه‌های خبرگزاری رفتن برای کمک به بقیه فرشته‌ها، اخبار بیست و سی و حاشیه‌ها، را شب‌های بعد خدمت‌تان تقدیم می‌کنیم.


کلمات کلیدی: دوران ما

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
?بازدید امروز: (22) ، بازدید دیروز: (75) ، کل بازدیدها: (268660)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ