سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موقتا عنوان ندارد

خسته، خواب و آلو

مظاهر دیدگاه

خسته‌ و گرسنه‌ای، دل و دماغ کاری را نداری، بی‌کاری و بی‏حوصله، ‌اولین گزینه این است که بخوابی،‏استراحت کنی. چشم‌ها را که ببندی، ‌به چیزی فکر نکنی،‌بدن‏ت را شل کنی،‌ خوابت می‌برد. جایش مهم نیست؛ روی تخت،‌تشک روی زمین،‌صندلی،‌مبل، داخل اتوبوس.
یادمان باشد وقتی خواب هستیم، کسانی هستند که بیدارند(مثل پرستارها و عزیزان زحمت کش شهرداری)‏ و توی اردو چند نفر حتماً بیدارند که احیانا دوربین به دست، نحوه‏ی خواب دیگران را ثبت می‌کنند.

یک سبک از خوابیدن داخل اردو خواب گروهی است، که به ترتیب انواعش را میگویم.
خواب افقی عمودی. یکی عمودی میخوابد. بقبه افقی از دست و پا و وسایلش به عنوان متکا استفاده می کنن. این شکلی.

خواب اافقی عمودی از ابداعات اردوی

خواب مثلثی. این روش مخصوص بچه هایی است که خیلی همدیگر را دوست دارند. و حلقه اتصال ایجادمی کنند. نفر اول روی متکا گوشتی(بدن نفر دوم). نفر دوم روی متکای گوشتی(بدن نفرسوم). نفر سوم روی متکای گوشت الو (بدن نفر اول) یک مثلث خواب تشکیل می دهند.

خواب مثلثی یکی از روشهای نوین خواب بدون بالشت است. ابداع توسط

تبصره هم داره: بخاطر کم گوشت بودن بدن حامد احسان‏بخش(چوب کبریتیان) ترجیح داده سرش روی کف اتوبوس باشه تا روی استخوانهای حامد.

در هم خواب. در این روش. بی خیال اشکال هندسی می شوید و فقط می خوابد. کجا ! چه شکلی! مهم نیست. فقط جایی باشد که نرم باشد. لنگها هم یه جایی بند شود تمام است. می بینید که.

اون سیده وسط اتوبوس خوابیده.

آها راستی یه نوع دیگر هم هست که از قدیم الایام استفاده میشده. کف خوابی. کف اتوبوس پتو پهن می کنی و لالا شروع میشه. این جوری چند نفر وسط اتوبوس می‏شینن و می‏خوابن. آقای مقدم خاکی‏تر از بقیه همش روی زمین بود.

صرفه‏جویی می‏شه در استفاده از صندلی

کلا برای خوابیدن، مخصوصا خواب در اتوبوس باید جای کله را درست کرد. بقیش ان‏شالله حل میشه. کله خیلی مهمه. نمونش این عکس. حسن با تخصص خاص خودش در خوابیدن که زبان زد است کله را جوری تکیه داده به در، که خواب به خواب افرین تسلیم کرده. به این می گن خواب حرفه‏ای.

لذت از خواب روی پله های در عقبی اتوبوس

بعضی این‏طوری هستند حتی خواب‏شان هم آرامش دارد. لبخند خوابانه استراحت می‏کنند. خواب لبخندانه. حاج آقا قلم خواب. خواب حاج آقا قلم. ماشالله با قد و بالاش گردن‌ش برای خواب داخل اتوبوس کج و کوله(ولو) می‌شود. البته دوستان اهل معرفت و عرفان می‌گفتن، در حالت خواب هم ایشان سلوک دارند. در لحظه دیدار معشوق لب خندان و رخساره همی سرخ بُوَد.

گران خواب را به دیدارت اوردم

کلا واحد فرهنگی جماعت ولش کنی روی هوا هم میخوابد. نه از خواب آلویی، از تاثیر خستگی. داخل ولو مسئول فرهنگی. نه خسته بلام جان. مسئول فرهنگی اردو به این می‏گن، خوابش هم کلیشه را شکسته. همه به پشت تکیه می‏ده این با کله به صندلی جلویی.

آخ بمیرم ... ای‏شالا متاهل بینمت ...خوابش هم کلیشه را شکسته.

من مانده بودم اقای کیانی چرا کم میخوابد. شب پادگان میشداغ یکی از خانم ها مریض شدن، ایشان بردن برای دیدار معظم له از پزشکان گرامی. موقع شام خسته و کوفته شکار ما شدن.
یک بار جستی کیانی
دو بار جستی کیانی
سومی دیگر داخل لنز موبایل من هستی کیانی.

اون سایه هم منم که دارم به سمت‏ش شلیک می‏کنم(خود تحویل‏گیری مزمن)

کلاً نمی‌دانم چه جوری است که ایشان سوژه خوشگل و نازی هستن. شاید به خاطر مسئولیت‌شان و جایگاه‌شان است که حتی خواب ایشان حساسیت تصویری دارد. شخصیتشان گلی و خاکی است. این شما و این مهندس فخری خواب رفته با خضوع(گردن افتاده).

پارسی بلاگ در خواب

ظهر بود. کنار هم دیگه به ردیف خواب برمان داشت. کادرش جور شد سوژه هم. از کنار عکس گرفتم. کلاً ایشان سوژه نازی هستن. رئیس پارسی‌بلاگ خواب می‌روند.

به خاطر زاویه این عکس منحصر به فرد است(هیچ بقالی نمی گه ماست من شوره !!!


کلمات کلیدی: شهدانه

?بازدید امروز: (0) ، بازدید دیروز: (32) ، کل بازدیدها: (268454)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ