سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موقتا عنوان ندارد

پچ پچ، در گوشی(مطالبی که در ذیل بیان می­شود هیچ استنادی ندارد، خ

مظاهر دیدگاه

پچ پچ، در گوشی(مطالبی که در ذیل بیان می­شود هیچ استنادی ندارد، خواستی بخون، خوبه ...)
بیان یک سری از مسائل نقد نیست، من فقط میتوانم اسمش را فضولی و سنگ اندازی بگذارم. جای نقد همیشه بازه، همیشه همیشه. همین طور که تا به حال بوده.
دوستان که منتقد همیشگی وضعیت پارسی بلاگ هستند، اغلب کاربر پارسی بلاگ نیستند، ضمنا از سرویسی استفاده می­کنند که به سرویس کثیف شهرت دارد.
بروید خدا را شکر کنید، که در چنین سرویسی وبلاگ دارید. کامنت وبلاگ (دیگر) بنده را با استفاده از مدیریت سرویس،، پاک می­کنند و بعد مثل آب خوردن مدیر سرویس پشت تلفن بهم می­گه اگر روی نت بیان کنی، تکذیب می­کنیم، به همین راحتی !!! تکذیب می­کنیم. سرویس کثیف که می­گن همینه.
پارسی بلاگ به حد کافی در معرض حمله و دشمنی می باشد، دوستان مذهبی و مجاهد لطف کنند سرویسهای دیگر را اصلاح بفرمایند و نوک پیکان را به سوی دیگر جاهلان و ناآگاهان نیز نشانه بگیرند (نگفتم کم کاران و مقصران). جنجال سازی نفرمایید. بروید سرویسهای خودتان را درست کنید. نمی گویم یک ابتکار بزنید و به وبلاگستان حال بدهید که فکر نمی­کنم بتوانید، حداقل الگو بگیرید.
به مدیران دیگر سرویسها: کلیک خارجی(یا همان مال دنیا) اینقدر ارزش ندارد، که شما اجازه بدهید در سرویسهایتان عکس، فیلم و داستان سکس و یحتمل لینک باکس مشکل دار قرار داده شود، فیلترشکن قرار داده شود و ضد افراد، اسلام و ضد انسانیت مطالب در وبلاگها قرار گیرد ... چند کلیک پول ساز ارزش این همه نابهنجاری اخلاقی را دارد؟ خوشا به حال کسانی که وجدان بیدار دارند و به ارزش انسانیت بیشتر بها میدهند !!!!
قدر پارسی بلاگ را بدانید(مشهور به سرویس پاک). پارسی بلاگ هر روز کاملتر و سریعتر می شود. هر روز بهتر امکانات می دهد ... هر روز ... هر روز ... تلاش تلاش تلاش ... برای سرویسی بهتر و وبلاگستانی بهتر. یک نگاه به دیگر سرویسها بیندازید بعضی هنوز برای کوچکترین کار، کد
HTML  نیاز دارند، بعضی ها بعد از چند سال هنوز در مرحله آزمایش ساختار سرویس هستند و هیچ امکانات خاصی ندارند، بعضی دیگر از دادن عادی ترین امکانات مثل تعداد بازدید سرباز میزنند ... قدر این سرویس را بدانید ... بین خودمان باشد، شاید اینجا حسینیه وبلاگ نویسان باشد ...
حسینیه وبلاگ نویسان را اولین بار مرحوم حسن نظری در مورد پارسی بلاگ بکار برد. روحش شاد.
یک بار دیگه، این مطالب قابل استناد نیست، شما فکر کنید بدون دلیل و مدرک حرف زدم(از تهران یقه مرا میگیرند و متهم به تحجر و مافیا و اعمال سلیقه و نئوحزب­اللهی می­شوم، این مطالب به هیچ وجه مستند نیست و سند ندارد!!!)


کلمات کلیدی: دوران ما

?بازدید امروز: (28) ، بازدید دیروز: (148) ، کل بازدیدها: (268814)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ