سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موقتا عنوان ندارد

برای خواهرم (2)

مظاهر دیدگاه

سلام، یه بار برات گفتم، انتخاب­هایی که در زندگی می­کنیم، دنیای حقیقی و مجازی ما را می­سازه. گفتم، این انتخاب­ها هستن که حال و آینده را رقم می­زنن. همان انتخابی که چند روز پیش کردی، نتایجی داشته، که امروز، این نامه حاصل اونه. مسیری که هر انتخاب جلوی پای ما می­گذاره، خیلی گرون قیمته. بعضی وقتا، به اندازه امید یک نفر، به اندازه جدا شدن قسمتی از دلش، به اندازه فرصت­هایی که از دست رفتن و به اندازه قسمتی از زندگی­مون، مطمئناً هزینه داشته... امید،دل آدما، فرصت و زندگی برامون خیلی ارزشمند هستن. بهت گفتم، در انتخابت دقت کن، چون یک انتخاب و تصمیم، قیمت­هایی داره که با مادیات نمی­شه اندازه گرفتش.
همه چیز اون­طور که ما می­خواهیم پیش نمی­ره، همین طوریه که دردها بوجود می­آن، بوسیله تناقض بین اون­چه که هست و آنچه که می­تونست باشه. اگر دردهای این دنیا را جزء مسیر حرکت حساب کنیم، جزء ابتلاء و امتحان الهی حساب کنیم که برای سنجیدن ظرفیت آدم­ها مقدر شده؛ تحمل دردهای خارج از حد توانمون، قابل تحمل می­شن.(حتی گفتنش هم راحت نیست، چه برسه به تحملش) تحملی که با هزینه­های گزافی همراهِ.
دردهایی که دیگران به آدم می­دهن! یا خودت باعث تولدش می­شی!! جزئی از ذات این دنیاست. انتخاب­های من و تو فرصت­هایی را ایجاد و فرصت­هایی را نابود می­کنه، من و تو برای انتخابی که کردیم، باید از خیلی چیزها چشم‏پوشی کنیم.

   

این دنیا، ناظمی داره، که بر همه چی داناس، می­بینه، درک می­کنه. دل­ها، عقائد و رفتار پاک و ناپاک ما را نظاره می­کنه. ببین، اگر امیدم به خدای حیِ دانا نبود، مطمئن باش حتی یک لحظه هم نمی­تونستم این همه درد و سختی را تحمل کنم ...
وقتی قلبم فشرده می­شه،
وقتی زیر فشار، تمام تنم می­لرزه،
وقتی، حتی، نای ریختن یک قطره اشک هم، از من گرفته می­شه،
فقط به خدا فکر می­کنم، به خان رحتمش که با تولدم و آفرینشم، رحمت و محبتش شامل حالم شده. و من بنده تو هستم، کمکم کن.
Thanx For Every Things..

پ.ن: هر چه هست، بحث انتخابه، و ادامه مسیر زندگی. این نامه، خیلی وقته که نوشته شده، به خاطر چند مسئله­ای که برای خودم، خانواده و دوستانم پیش اومده، این مطلب را با بازبینی نوشتم و گذاشتم.// برای اولین بار تو این مدت چند روزه­ی وبلاگ­نویسی، یک متن را با دو سبک ادبی نوشتم. و برای اولین بار دو تا عکس را کنار هم تو مطالبم قرار دادم./// یادم نره بگم که، هر انتخابی، یک تجربه را ایجاد می­کنه، خوب یا بد نمی­دونم، ولی می‏دونم تجربه­های خوب را تکرار می‏کنن و تجربه­های بد را به خاطر می‏سپارن تا دیگه تکرار نشه.//// خدایا مرا پاکیزه بپذیر.


کلمات کلیدی: اینجا فکری روشن است

?بازدید امروز: (34) ، بازدید دیروز: (24) ، کل بازدیدها: (269205)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ