سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موقتا عنوان ندارد

از خیلی بد به خیلی خوب «مدیریت محتوایی 2»

مظاهر دیدگاه

یکی از ویژگی‌هایی که باعث می‌شه پارسی‌بلاگ با بقیه سرویس‌ها فرق داشته باشه، مدیریت محتوایی است، توجه بیشتر به ایجاد نوشتار مناسب و مبارزه با مطالب، عکس و فیلم سکس و فیلترشکن‌ها است. نمی‌خوام تبلیغ پارسی‌بلاگ یا تمجید صرف از عملکردش بکنم، از اون طرف هم نمی‌خوام مثل بعضی از دوستانم سرم را زیر برف بکنم و مثل اون پرنده، و واقعیت فضای وبلاگستان را نبینم؛‌ فضای وبلاگستانی که هیچ یک از مدیران سرویس‌ها توجهی به مطالب روی سرویس‌شون نمی‌کنن، هیچ امکان جدیدی را به سرویس‌شون اضافه نمی‌کنن و نسبت به هیچ کس و هیچ مسئله‌ای پاسخ‌گو نیستند(نمونه کم نیست!!). دنیای وبلاگستان بدون هیچ متولی و یا قانون و مقرراتی رها شده؛‌ به این می‌گن مدیریت فرهنگی در ج.ا.ا.
و اما مدیران محتوایی تو پارسی بلاگ، بر کسی منت ندارند، و کسی هم بر آنها منت نداره،‌ به غیر از اطمینانی که برای مدیریت نوشته‌های کاربران عزیز سرویس به آنها شده و اختیاری که به آنها داده شده تا قدمی در سمت تعالی فکر و اندیشه جوانان ایران اسلامی بردارند. که البته خیلی هم آسون و سهل نیست. مدیران محتوایی نمی‌توانند بر کسی منت بگذارند، که مثلاً ما از وقت و سرمایه‌مان می‌زنیم و کار می‌کنیم، در مقابل هی چی هم نمی‌گیریم. مدیران محتوایی برحسب علاقه، وظیفه و تکلیفی(دغدغه) که بردوششان احساس می‌کنند، کار می‌کنند. اگر خارج از این محدوده کار کنند، دیگر نمی‌توانند خوب به برگزیده و منتخب کردن نوشته‌های دوستان بپردازد و مطمئناً بعد از مدتی سرد خواهند شد{مثل بعضی از مدیران}.
هر نوشته، هر بلاگ، هر نویسنده، حقی بر گردن مدیر محتوایی دارند، حق اینکه اگر خوب نوشت یا حداقل مطلب مناسب _ داراری محتوای خاص _ نوشت، آن‌ را برای برگزیده شدن به مدیران بالا ارجاع دهد...حق نوشته خوب، برگزیده شدن و یا حتی منتخب شدن، برگردن مدیران محتوایی است. روز قیامت ازش می‌پرسند،‌ آن مطلبی را که احساس کردی خوب نوشته را چرا برگزیده نکردی؟ شما را نمی‌دانم ولی به نظر من می‌پرسند.
ما موظف به تکلیف هستیم نه نتیجه، وظیفه داریم که خوب را از عادی و بد جدا کنیم. بد را مسدود،‌ خوب را به مدیران ناظر ارجاع دهیم و بقیه را هم بررسی کنیم،‌ اینکه کی منتخب می‌شه و کی برگزیده به بقیه مربوط می‌شه. بیاید از سطح بالاتر نگاه کنیم، انتخاب کاملاً‌ سلیقه‌ای را کنار بگذاریم، عقلانیت، کار حرفه‌ای و استعدادیابی را سرمشق قرار بدیم.
عملکرد مناسب و خوب مدیران محتوایی تا به امروز باعث شناسایی و ارتقای سطح بسیاری از وبلاگ‌ها شده. با همین عملکرد خوب بود که کار مدیران محتوایی از مسدود کردن وبلاگ‌های ضداخلاقی و فیلتر‌شکن به پیدا کردن نوشته‌های خوب و وبلاگ‌های خوب تغییر کرده و حالا هیچ وبلاگ سکسی، در پارسی بلاگ(سرویس پاک)‌ نیست و بیشترین نیرو روی منتخبین و مخصوصاً‌ برگزیده شدن مصرف می‌شود. پارسی بلاگ از خیلی بد(مفاهیم ضد اخلاقی در دیگر سرویس‏ها) به خیلی خیلی خوب در فضای وبلاگستان حرکت کرده.(^)
امیدارم که مدیران محتوایی بیشتر روی این نکات توجه کنند، و با توان بیشتر به وبلاگ‌های خوب بیشتری حق منتخب شدن بدهند.

جملات محتوایی:
+ فکر می‏کردم و دوست داشتم، این آخرین مطلبم تو وبلاگستان باشه،‌ ولی فکر نکنم ... من پوست کلفت‌تر از این حرفام.
+ این نکاتی که گفتم، به نظرم در مورد مدیران ناظر هم صادق باشند.
+ بعضی‌ها از مدیران محتوایی و نحوه‌ی انتخاب‌ها شاکی هستند. امید دارم که مدیران محتوایی و مدیریت محترم پارسی بلاگ توجه مخصوصی به حرف‌های دوستان داشته باشند.
+ خدایش بعضی‌ از دوستان هم،‌ حرف‌هایشان درست نیست. یه نگاهی به نحوه‌ی انتخاب وبلاگ منتخب و نوشته‌ برگزیده بیندازید.
+ شناسایی استعدادهای نو و وبلاگ‌های مناسب از وظایف مدیران محتوایی است، که خیلی کم مورد توجه قرار گرفته.
+ زحمات مدیران محتوایی بسیار ارزشمند و بسیار قابل تقدیر است، حتی در سطح کشور می‌باشد.
+ سلام.
+ آقا جان، خود شاهد زحمات عزیزان هستید. راضی هستید؟ آقا جان فردا همان روز موعود است؟ امید دارم. امید.


کلمات کلیدی: اینجا فکری روشن است

?بازدید امروز: (32) ، بازدید دیروز: (24) ، کل بازدیدها: (269203)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ